Vrijwilligers gevraagd!

Het mosselfeestteam van Scouts, Gidsen en Akabe Nijlen zoekt in naam van de Mosselman ouders en leden met vrijwilligerskriebels. Omdat de Mosselman en zijn team altijd helpende handen kunnen gebruiken, doen we graag een oproep aan alle ouders. Ook onze leden zijn altijd welkom om te helpen. Hieronder vind je verschillende momenten en taakomschrijvingen waar we een extra hand kunnen gebruiken. Voor vragen of spontante sollicitatie kan u altijd mailen naar groepsleiding[at]scoutsnijlen.be of bellen naar An Van Baelen (+32(0)476727646).

Groenteverwerkers: donderdag 5 november vanaf 9u30
Alle selder en ajuin wordt met de hand gekuist en met de machine gesneden. Maar voor alle honderen porties mosseltjes is dit een heleboel werk.
Chauffeurs: zaterdag 7 en zondag 8 november 16u30-19u30
We leveren mosselen aan huis , maar hier hebben we uiteraard chauffeurs voor nodig.
Mosselkuisers: zaterdag 7 en zondag 8 november 9u00-13u30
Heb je  altijd al eens deel willen uitmaken van de mosselcarrousel? Of kijk je er gewoon naar uit om de mosselsfeer van dichtbij mee te maken?
Opruimploeg: maandag 9 november vanaf 9u00
Alle tafels en stoelen moeten weer opgeborgen worden. Het lokaal wordt daarna dan voorzien van een grondige poetsbeurt.