Koers Op Rollen uitleg + reglement

SCOUTS-GIDSEN- AKABE organiseren tijdens BROECHEMSTEENWEGKERMIS een ééndaagse op rollen.

Wij werken met 8 fietsen met elektronisch wedstrijdsysteem.

Wij doen hiermee:

• Sprint afvalling
  • Tijdrit
  • Ploegenkoers

Het rollensysteem is zonder weerstand (snel draaien en uithouding), maar met de mogelijkheid om onderweg af te lossen met 2 fietsen per ploeg. De elektronica wisselt zelf wanneer de ene ploegmaat sneller gaat rijden dan de andere (dus aflossing naar willekeur). Wij plaatsen 4 fietsen links en 4 fietsen rechts van het scorebord. Het scorebord heeft een zichtbaarheid tot 50 meter. Damesploegen worden bevoordeeld door ze voorsprong te geven.

WAAR: BROECHEMSESTEENWEG 219A NIJLEN

WANNEER: VRIJDAG 24 JUNI 2016 20.00u

ALLE RENNERS DIENEN AANWEZIG TE ZIJN OM 19.30u EN ZIJN

VERPLICHT ZICH TE KLEDEN IN SPORTKLEDIJ (KORTE BROEK EN KOERSTRUI OF T-SHIRT) EN SPORTSLOFFEN (GEEN CLICKPEDALEN).

OM 19.45u: VOORSTELLING VAN DE PLOEGEN MET NAAM OF SPONSORNAAM

Vier renners per ploeg

€25 deelname per ploeg van 4 renners.

Inschrijving is geldig na betaling op rekeningnummer: BE76 8508 9814 2495 met vermelding “rollenkoers + naam ploeg”.

Maximum 28 ploegen.

Bij minder ploegen altijd een veelvoud van 4.

Bij 28 ploegen zal er een kleine reservelijst opgebouwd worden bij eventuele afvallers of ploegen die niet tijdig betalen.

Extra info via groepsleiding@scoutsnijlen.be